söndag 23 september 2007

You say jump, I say "how high?"


Jag tar allting för seriöst.
Min vän Johan Lindqvist uppmanade sina vänner
att göra det här, och självklart så lydde jag.

Även om jag vet att man definitivt är betraktad
som roligare om man är den som ställer den lite
konstiga frågan, än att vara den idiot som ägnar
saken tid, så gjorde jag mitt bästa när jag antog
utmaningen.

-För är man en loser så är man.
Dessutom en loser som sitter och för muspekaren
fram och tillbaka över en nära väns underliv i en
halvtimme bara för att göra honom glad...

...För vad har man annars vänner till?


Ps. om det är någon annan som vill ha ngt gjort så hör av er! Ds.

4 kommentarer:

Anonym sa...

den är ju magnifik!
får mig att tänka på "ring och pung"

Godiva sa...

Den är fin, som en rakad koalabjörnskropp som kramar sig fast. Snygg skugga! Lycka till i tävlingen!

Peter Barlach sa...

topp tre i tävlingen, lätt.

Godiva sa...

Japp, men kom igen nu Mats, vi väntar på nästa rekord!! Mera spelemän!