måndag 3 september 2007

Mitt jobb del 2.


Jag skall inte säga att det är många som
har skrivit till mig och bett mig visa exakt
när jag dyker upp i sketchen som jag hänvisar
till i mitt förra inlägg.
Det är nämligen bara en person som gjort det.

Men nyfiken på att ta reda på exakt hur mycket vi
använde av min rakade skalle, och för att göra honom
till lags, gick jag igenom alla klippen
i serien.

Det visade sig att jag syns i exakt 2 sekunder.

Det bevisar egentligen bara på två saker:
1) Jag är extremt noga med att ta klippbilder.
2) Jag är en komplett idiot.

De skälvande sekunderna då jag gör min insats
är mellan 00.34 - 00. 36 i det här klippet:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fan i mig helt briljant!
har du kvar frillan?

Anonym sa...

det allra roligaste är att det ju hade varit enklast om du hade tagit på dig peruken och ni hade tagit ett över-exeln-skott mot dr bill istället.
men jag förstår varför ni gjorde som ni gjorde. jävligt ambitiöst ändå.

Mats Ågren sa...

Det är klart.
Men samtidigt var det lika mycket ett sätt för mig att övertyga Omid om att det var bäst om han rakade av sig sitt hår när han var Bill.
-Typ om jag gör det kan väl du göra det också...
Sen att jag gick runt och såg ut som Hyland i 1 månad är ju smällar man får ta...